wtorek, 10 kwietnia 2018

Best Wishes | Best Wishes card


Hej hej :)
Kartkowo i pudełkowo u mnie ostatnio z przerwami na mediowe szaleństwo :), a ponieważ niedługo rozpoczniemy sezon jarmarkowo-piknikowy, próbuję tworzyć rzeczy różne ;).
Dzisiaj - zainspirowana pomysłem z internetu - mam dla Was kartkę nietypową, w formie otwartej koperty. Kartka posiada kieszonkę więc można w niej ukryć drobny prezent dla obdarowywanej osoby.

Hello there :)
Recently I create boxes and cards, and having few minutes of breath I make some mixed media works :) that's me - between cooking and cleaning I make my own, creative mess at home :D. 
Today I have non-typical card for You guys - I was inspired by someone searching something via internet. This card has quite big pocket, where you can put some nice, small gift.


Kartkę wykonałam z papierów Agaterii z kolekcji "Oh hello Spring" arkusze 2/6 i 5/6. Bardzo lubię tą kolekcję wiosenną - jest lekka i ładnie komponuje się z agateriowymi dodatkami: listkami z kolekcji Magic Dreams i kwiatami ze stempla Peonia 3. Stemple pokolorowałam promarkerami. 

I created this card using Agateria's scrapbooking papers - "Oh hello Spring collection" 2/6 and 5/6. I like this collection very much - it's delicate and full of flower motifs, like Spring itself :). It goes wonderful with such additions like paper leafs of Magic Dreams collection and flower stamp called Peonia 3. I coloured this stamp with Promarkers. 


Nie do końca wiedziałam, co ja tu jeszcze chcę zrobić, ale tak czasem bywa: człowiek by chciał dodać, bo wie, że musi, ale nie ma pojęcia CO :). "Uwielbiam" ten stan...
Ostatecznie wybrałam stempel uniwersalny, całkiem spory, z napisem "Best Wishes". Zrobiłam go używając dwóch kolorów tuszu JEDNOCZEŚNIE. Najpierw pokryłam stempel tuszem żółtym, następnie wybrałam sobie obszar na drugi kolor i szybciutko pokryłam zielonym. W ten sposób uzyskałam dwukolorowy napis :). 
Tusze, których użyłam znajdziecie tutaj. Ja użyłam kolorów Dandelion i Pear Tart. 

To close my project I decided to add a sentence I made with Agateria's stamp - Best Wishes. I made it using two colors of ink - yellow and fresh green TOGETHER :). First I put yellow and then I chose an area of adding the green one - now we have two-tone sentence ;).
Inks I used you can find here. I used Dandelion and Pear Tart colors. 





Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój pomysł - czekam na Wasze komentarze :).
Do następnej inspiracji!

I hope You like my project - I look forward to your comments Guys :). 
Till the next time here!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...