środa, 4 kwietnia 2018

Wiosennie z życzeniami | Spring Wishes

Hej :)
Dzisiaj mam kartkę - w rozmiarze nietypowym i całkiem sporą. A ponieważ za oknem termometr wskazuje mi 18 stopni na plusie, to i papiery wybrałam wiosenne.

Hi there :)
Today I have a card for U guys - in different size as usual and quite big. And because outside is 18 degrees in plus, I chose beautiful spring papers too. 


Baza to karton kraftowy o wymiarach 21x14 centymetrów, docięty samodzielnie. Do wykonania kartki użyłam papierów z kolekcji "Oh, hello spring!" o numerkach 2/6 i 4/6. By było jeszcze bardziej eko, dołożyłam cudną tekturkę w kształcie mandali

I prepared my card base by myself - it's a craft paper cut to 21x14 cm. To decorate it I used beautiful papers by Agateria of "Oh, hello spring!" collection (numbers 2/6 and 4/6). To make it more eco I added very nice mandala chipboard.


Uwielbiam kwiaty, więc i tym razem nie mogło ich tu zabraknąć :). Wybrałam cztery kolory: pastelową zieleń, turkus, ciepłą żółć i magentę - dodają mojej kartce blasku i wiosennej intensywnosci. 

I love flowers, and also this time I couldn't miss them here :). I chose 4 colors: pastel green, turquoise, warm yellow and magenta - they give spring, vibrant intensity to my card.





By zakończyć budowanie kompozycji na kartce, dodałam napis "Moc życzeń" z cudownego zestawu stempli z napisami - na różne okazje. Napis wykonałam metodą embossingu na gorąco, używając białego pudru. To na pewno najbielszy puder ze wszystkich. 
Warto wspomnieć, że pudry do embossingu Agaterii topią się rewelacyjnie, a gdy zależy Wam na BARDZO dokładnym i nieco grubszym efekcie embossowania, nakładajcie puder dwa razy na tą samą powierzchnię. Efekt będzie cudowny, zobaczycie :). 

To close the composition on my card I added a greeting sentence, made with a stamp of fantastic greeting stamp set. I made it using white embossing powder. I can assure You this is the whitest embossing powder I EVER USED. 
It is important for me to mention that Agateria's powdres melt very, very well. If you need a stronger and thicker embossing effect on your project, you should apply powder two times on the same surface. You'll see  the effect will be FANTASTIC :). 



Życzę Wam kochani cudnej Wiosny - w końcu chyba przyszła :)!
Gorąco pozdrawiam!

I wish You all a wonderful Spring Time - I think it's here at last :)!
Warm hugs!




3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...