poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Kartka na osiemnastkę!

Cześć!
Dziś chcę Wam pokazać kartkę z okazji osiemnastych urodzin czyli wkraczania na formalną ścieżkę pełnoletności. Do zrobienie kartki  użyłam morskiego arkusza do wycinania. Tło kartki zrobiłam wykorzystując tusze Distress Oxide, które w bogatej palecie znajdziecie na półkach Agaterii. Całość dopełniłam napisem mojego projektu. I jak Wam się podoba? 

Hi!

Today I want to show you a card on the occasion of an 18th birthday. To make this card I used the pictures cut out from our marine sheetThe background of the cards was made using Distress Oxide inks which can be found at Agateria Craft online shop. I complimented my card by my own sentence. And what do you think? 










Do zrobienia kartki użyłam natępujących materiałów:
To make my card I used the following products:





Dziękuję / Thank you

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...