czwartek, 19 kwietnia 2018

Kartka z miętowymi peoniami / Card with minty peonies

Witajcie,

Stempel z kwiatami peonii spodobał się chyba wszystkim w naszym DT i pewnie będziecie mięli okazję jeszcze nie raz oglądać prace z tymi kwiatkami w roli głównej. Ja również sięgnęłam po te nowości i zrobiłam kartkę z kompozycją z kwiatków pokolorowanych markerami Copic Ciaao.
Jak zrobić karteczkę możecie zobaczyć na filmie, który specjalnie dla Was przygotowałam. 

Na początek zrobiłam odbitki stempli i wykonałam embossing na gorąco białym pudrem z Agateria Craft. Biały kolor spowodował, że stempelki zyskały delikatny, rozmyty charakter, o który mi chodziło.  Wykorzystuję również maskę i tusze distress. 

Hello,

I guess thet almost every member of our DT loves the Peony stamp set so I think you will see projects with this stamp in the main role more than once. I also reached for these newbies and I made a card with flowers colored with Copic Ciao markers. How to make this card you can see on the video I made especially for you. 

At the beginning I stamped my flowers and made a heat embossing using white embossing powder from Agateria Craft.  The white color gave the flower a delicate, fuzzy charakter that I wanted to achieve. I used also a stencil and distress oxide inks. 









Miłego Dnia!
Have a nice Day!


produkty:/products:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...