sobota, 14 kwietnia 2018

Exploding box - ciąża!

Od jakiegoś czasu chodziło za mną wykonanie kolejnego exploding boxu, w którym użyję różne, pokolorowane przeze  mnie stemple. Pomysł przyszedł bardzo szybko, bo stempel z Kornelią w ciąży pokolorowałam już wcześniej, wystarczyło tylko dobrać dodatki.
Jednak zauroczyły mnie ostatnio stemple kwiatowe, które są obłędne, pokolorowałam je i również umięściłam w moim boxie. Tak powstało oryginalne pudełko z gratulacjami dla przyszłej mamy.

From some time I was thinking about exploding box with some colored by me details. I found stamp - pregnant women and I add some embellishments. I fall in love with new flowers stamps and I also colored them and add to my box. So this is it! Exploding box with congratulations for mummy! 








https://sklep.agateria.pl/pl/maski-szablony/1348-maska-kwiatki-2-5902557861170.html?search_query=trojka&results=1





2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...