piątek, 17 lipca 2020

Koło sterowe

Hej, z tej strony Magda!

Hdf to u mnie rzadkość - nienawidzę malować - zawsze mnie to przerasta. Jednak bazy Agateri są tak cudowne, że zrobiłam wyjątek, poświeciłam się i pomalowałam na biało koło sterowe. 
Stworzenie kompozycji ze zdjęcia i nadmorskich wspomnień to już byłą sama przyjemność, użyłam gałązek, muszelek, a nawet piasku.

W tajemnicy Wam powiem, że za jednym zamachem przemalowałam jeszcze kilka baz, więc wiecie co to oznacza.


Hey, this is Magda!

Hdf is rare for me - I hate painting - it always surpasses me. However, Agateri's bases are so wonderful that I made an exception, sacrificed myself and painted the steering wheel in white.

Creating a composition from a photo and seaside memories was a pleasure, I used twigs, shells and even sand.

I will tell you in secret that I repainted a few more bases in one go, so you know what it means.



I kilka szczegółów / Details:


Użyłąm / I used:

Magda
IG


1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...