piątek, 31 lipca 2020

Steampunk tag

Hej!
Dziś przygotowałam dla Was mały tag na bazie HDF. Takie maleństwo jest idealnym dodatkiem do prezentu, zarówno jako zwykła ozdoba jak i pewien rodzaj kartki z życzeniami.
Małą bazę HDF obkleiłam granatowym papierem, dodałam teksturę przy użyciu pasty strukturalnej i maski. Warstwowa kompozycja powstała z małych trybików HDF, odlewów z masy plastycznej oraz metalowych ozdób. Całość pochlapałam farbą oraz przetarłam woskami. Mała rzecz a cieszy.

Hello!
Today I have prepared for you a small HDF tag. Such a small thing is a perfect addition to a gift, both as a simple decoration and a kind of greeting card.
I covered the small HDF base with navy blue paper and added texture using a structural paste and stencil. The layered composition is made of small HDF cogs and metal ornaments. I splashed it all with paint and rubbed it with waxes. A small thing, but it makes happy.





Użyłam / I used:



Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...