środa, 8 lipca 2020

Tag z przesłaniem...

Od dawna chodził mi po głowie romantyczny projekt, w którym połączę klasyczny decoupage ze scrapbookingiem... tak powstał tag na bazie z hdf, który ozdobiłam papierem klasycznym firmy Art Szkoła Asket z fantastycznym motywem piwonii i czarnych jagód, bibułkami z saszetek herbaty, które pomalowałam białym gesso i przykleiłam fragmenty popularnych serwetek Sagen (ostatnio jestem zakręcona na ich punkcie), zdjęciami w formie naklejek z motywującymi sentencjami , stempelkiem z piękną sentencją, półperełkami Enamel Dots, atłasową postarzoną wstążką i cieniutkim szarym sznurkiem. I tak powstała praca w moim ulubionym stylu vintage i w moich ukochanych okolicznościach przyrody czyli na nadmorskiej plaży :)
Zapraszam do zadumy...

For a long time I was thinking about a romantic project in which I join classic decoupage with scrapbooking ... this is how the tag was created based on hdf, which I decorated with Art School Asket classic paper with a fantastic motif of peony and black berries, tea sachet tissue (recently I'm crazy about them), which I painted with white gesso and glued fragments of popular Sagen napkins, pictures in the form of stickers with motivators, a stamp of Agateria with a beautiful sentence, Enamel Dots half-pearls, satin aged ribbon and thin gray string. And this is how the project was created in my favorite vintage style and in my beloved natural circumstances: on the seaside beach :)
I invite you to reflect...










Do wykonania projektu użyłam:
To make this project I used:




Pozdrawiam i do zobaczenia w sieci :)
greetings and see you online :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...