sobota, 4 lipca 2020

Słoneczna Karteczka

Cześć ;o)))

 Mam na imie Aldona i chciałabym Wam dzisiaj pokazać moją pierwszą Inspiracje
 dla Agateria Craft.
      Nareszcie mamy Lato, mam nadzieje że  uda Wam się trochę odpocząć. 
Stworzylam taką  słoneczną Karteczkę.
Sa tu kwiaty, wykorzystalam również  Wykrojnik Wianuszek  , 
śliczne tekturkowe Gałązki, oraz to co lubię najbardziej czyli Embossing na kalce,
 przy uzyciu stempla Różyczka, uważam że takie zembossowane  elementy
 wyglądają bardzo delikatnie i zwiewnie.
  Jestem bardzo ciekawa jak Wam się podoba.

Buziaki i do uslyszonka 


Hello Everyone ;o)))

My Name is Aldona, and today i would like to show You my first Inspiration for Agateria Craft.
Finally its Summer , i hope you can rest a bit :o)
I create such a sunny Card.
There are flowers here, i also used Wreath Die, a beautiful Twigs, and what i like the most
 Embossing  on Vellum Paper, using a  Roses Stamp, i think that such embossed elements 
look very gently and airily.
I am curious how You like it 

Kisses and See You soon ;o)














Użyłam/  I used

zestaw gałazekWianek 1 (W002)



Róze + listki 2  Puder do embossingu

Dziękuje  i Do Zobaczenia / Thank you and See You soon ;o)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...