sobota, 25 lipca 2020

Morski Tag

Witajcie Kochani ;O)
Dzisiaj przygotowałam  dla Was Morski Tag z Napisem  „Pomyślnych Wiatrów".
Połowa  Wakacji juz za nami, mam nadzieje że znaleźliście  parę Dni odpoczynku dla siebie.
Do ozdobienia mojego Projektu  użyłam Maskę Siatka, oraz Pastę Modelującą, którą  po nałożeniu lekko zembosowalam białym i turkusowym Pudrem.
Znajdziecie tu również wycięte  elementy z wykrojnika Wianuszek z Listkami,  zembosowane 
na granatowo Stemple Różyczki  wraz z listkami, oraz odbity stempel „Pomyślnych  Wiatrów".


Hello ;o)))
Today I have prepared for You e Sea Tag  with the Inscription "Successful Winds".
Half of Holidays are behind us, I hope you've found a few days of rest for yourself.
To decorate my Project, i used Mesh Mask and the Modeling Paste, which i slightly embossed
with white and turquoise powder.
You will also find Wreath, embossed on navy blue stamp Roses, and the inscription
 "Successful Winds"









Użyłam/I used

Maska wiosenna Tag duży prosty

Puder do embossingu Mięta    Pasta modelująca 125 ml
Wianek 1 (W002)  Puder do embossingu

Róze + listki 2Puder do embossingu złoty (do detali)

POMYŚLNYCH WIATRÓW

Życzę Wam Pięknego Weekendu i do usłyszenia ;o)))
I wish you a beautiful Weekend ;o)))

Aldona





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...