środa, 14 kwietnia 2021

Kartki komunijne krok po kroku



Dzisiaj moja pożegnalna praca dla Agaterii. 
Maj za rogiem, zatem czas na kartki komunijne. Są uniwersalne i delikatne. 
Tym razem postawiłam na kartki w formacie DL. 
Wykorzystałam tutaj piękne tekturki oraz stemple, 
które odbiłam na kalce przy użyciu pudru do embossingu.
Macie ochotę zrobić podobne ?
Zapraszam do obejrzenia mojego tutorialu poniżej :)

Dziękuję i do zobaczenia w sieci !

***

Today is my last inspiration for Agateria.
May month around the corner, so it's time for Holy Communion cards. 
They are universal and delicate.
This time I focused on cards in DL format.
I used beautiful chipboards and stamps here,
which I imprinted on tracing paper using embossing powder.
Would you like to do similar?
Please see my tutorial below :)

Thank you and see you on the net!






Użyłam / I used:





Życzę Wam miłego dnia ! / Have a nice day !










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...