czwartek, 8 kwietnia 2021

Kwiecień plecień

 Witajcie .

 Nauczania zdalne pochłania mi dużo czasu dlatego muszę mieć wszystko dobrze rozplanowane.

Moje plany i obowiązki zapisuje w plannerze , który co miesiąc ma inny temat przewodni. 

W moim kwietniu postawiłam na zabawy tuszami a dokładniej zajęłam się  ich blendowaniem ( używam w tym celu mojej pamiątki  czyli Blenderka od Agaty). A ponieważ jestem kwiatkową dziewczyną to odbiłam delikatnie  stempel WIANEK PEŁNY pełny oraz dorysowałam kilka kwiatuszków. Najbardziej podoba mi się efekt jaki uzyskałam embossując kwiatki PRZEZROCZYSTYM PUDREM DO EMBOSSINGU. Są one mega szkliste . 

 







w pracy użyłam:






Pozdrawiam 

Michalina MiMi




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...