sobota, 10 kwietnia 2021

Piękne chwile

 Witajcie,

Uchwycone chwile warto oprawić w wyjątkowy sposób.

U mnie zdjęcia rzadko trafiają w ramki. Uwielbiam ten zatrzymany moment zamknąć w LO. 

Dziś iście wiosenny projekt, pełen struktur i nasyconych barw. 




Do wykonania layout'a użyłam dwóch masek: siatka i koniczyna marokańska, przez które naniosłam pastę modelującą.


Kompozycję zbudowałam na mocnych kolorystycznie detalach: 

- stemplowanych liściach gałązce (zabarwiłam papier fakturowany na zielono, następnie zielonym tuszem nastemplowałam listki i wycięłam.

- embossowanych na kalce białym pudrem listkach z zestawu 2 i 3

- embossowanej tekturce koniczyna marokańska i mandala

- gotowych elementach do wycinania

- własnoręcznie robionych kwiatkach 3d

- kawałkach koronki, wycisków z foremki


Są też delikatne stemplowania przeszyć oraz koniczyna marokańska 2 i koniczyna marokańska 1.


A Wy jak lubicie oprawiać zdjęcia? Ramki? LO?  A może dołączone są w albumie rodzinnym?











W pracy użyłam:













Pozdrawiam,

Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...