środa, 26 maja 2021

Coś dla małych i dla większych dzieci :)

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :)

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :) 

Co prawda dzisiaj mamy Dzień Matki, ale swoją inspirację w tym temacie pokazywałam Wam już w poprzednim moim  poście, tak więc dzisiaj coś na kolejne święto w kalendarzu, czyli Dzień Dziecka :)

We're celebrating Mother's Day today, but I already shared my inspiration on this holiday in my last post, so today I bring you something for the next celebration coming in a week, i.e. Children's Day :)


Kartkę na powitanie maluszka zrobiłam z pomocą zestawu stempli, który znajdziecie wśród nowości w sklepie. Wybrałam trzy motywy, pokolorowałam je tuszami i umieściłam w okienkach wyciętych wykrojnikiem. 

I made a welcome baby card using a stamp set from our latest release. I chose three motives, coloured them with inks and placed in die-cut windows. 



Do tego dodałam napis stemplowany na kalce i embossowany złotym pudrem.

I also added a sentiment stamped on vellum and embossed with gold ep. 

Druga propozycja to tag do prezentu dla nieco starszych dzieci, szczególnie pasjonatów piłki nożnej:

My other inspiration is a gift tag for a  bit older kids, particularly football fans:


Na warstwowym tle odbiłam napis i embossowałam złotym pudrem oraz dodałam warstwową tekturkę z motywem piłki, której wierzchnią warstwę również embossowałam, na czarno:

I stamped the sentiment upon layered background and embossed it with gold ep. Then I added a layered chipboard football with the top layered also embossed, with black ep:

Tag można przymocować na torebce lub opakowaniu prezentu, a na odwrocie napisać życzenia.

You can attach the tag to the bag or wrapping of the gift and write some wishes on the back.


A oto Agateriowe produkty, jakie wykorzystałam:

Here's the list of Agateria products I used:


 


 



 

 

 

To już wszystko na dzisiaj - najlepsze życzenia i dla Mam, i dla ich pociech :)
That's all for today - and all the best for both Momes and their kids :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...