poniedziałek, 17 maja 2021

Kartka dla mamy

 Witajcie,  

dziś przychodzę do Was z moją pierwszą inspiracją dla Agateria Craft.  Na dobry początek postanowiłam wykonać kartkę dla mamy, w końcu to wyjątkowe święto już za kilka dni.  Moja kartka jest wielowarstwowa , pierwsze dwie warstwy to papier scrapowy , kolejna to kalka na której wykonałam delikatny wzór pastą modelującą za pomocą maski, a następnie zabarwiłam ją tuszami w kolorach żółtego i fioletu. Kolejna warstwa to wąski pasek papieru scrapowego, na którym odbiłam fioletowym tuszem stempel tak aby asymetrycznie wychodził spod głównej kompozycji.  Tekturkę okna podkleiłam dodatkowo kawałkiem kalki , przez którą delikatnie widać odbity wcześniej stempel. Okno udekorowałam odrobiną koronki , kwiatami oraz liśćmi wykonanymi za pomocą stempla i białego pudru do embossingu.  Kropką nad i jest tekturka z napisem umieszczona na dole kartki. 


Hello,

today I come to you with my first inspiration for Agateria Craft. For a good start, I decided to make a card for mother, in conection with the upcoming Mother's Day. My card is multi-layered, the first two layers are scrap paper, the next is tracing paper on which I made a delicate pattern with modeling paste using a mask, and then I colored it with yellow and purple inks. The next layer is a narrow strip of scrap paper, on which I stamped the stamp with purple ink so that it protrudes asymmetrically from under the main composition. I additionally stuck the cardboard of the window with a piece of carbon paper, through which the stamp can be seen before. I decorated the window with a bit of lace, flowers and leaves made with a stamp and white embossing powder. The culmination of my creativity is a cardboard with an inscription at the bottom of the page.








Produkty których użyłam:

I used:





 



Mam nadzieję, że moja praca Wam się spodoba i zainspiruje do samodzielnego  wykonania  kartki dla mamy.

I hope you will like my work and it will inspire you to make yourself a card for your mother.


Pozdrawiam życząc miłego dnia,

Best regards, wishing you a nice day,

Marta, Papierowe Agrafki








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...