sobota, 8 maja 2021

Miej wielkie marzenia

 Witajcie,

Któż z nas nie ma wielkich marzeń? Myślę, że każdy o czymś po cichutku śni ;)Ważne, aby te marzenia spełniać, cały czas iść do przodu, rozwijać się.

Z takim oto przesłaniem powstał blejtram o wym. 30cm x 40cm.



Na zagruntowane płótno naniosłam przy pomocy pasty modelującej 3 wzory masek:

- murek 2

- spękania

- zwisające liście




Po wysuszeniu tekstury przystąpiłam do konstruowania okna ;) Powstało z dociętej tektury , słomek i wycisków z foremek. Nie zabrakło też ptaszorków z masy- idealnie się wkomponowały w temat przewodni.




Całość pokryłam farbkami w kolorach brązu, żółci, błękitu i turkusu. Kolory zblendowałam, aby przejścia pomiędzy nimi były bardziej harmonijne.

Wnętrze okna pomalowałam czarnym gesso jako noc, a następnie przy pomocy rozwodnionego białego gesso zrobiłam chalapania imitujące gwiazdy.

Kompozycję uzupełniłam sizalem w kolorze ecru oraz papierowymi dodatkami. Dodałam nieco wosku w kolorach szampańskiego złota, turkusu i żółwiej zieleni. Gdzieniegdzie zrobiłam stemplowania najnowszym stemplem z Happy Scrap , a niebieskie obszary podkreśliłam brokatem. 

Na koniec dodałam jeszcze kilka własnoręcznie robionych kwiatków 3d.

Całość prezentuje się tak:















W pracy użyłam:








Pozdrawiam,

Wiola





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...