sobota, 22 maja 2021

Mroczny świecznik

 

Witam serdecznie,
Hello,

Dzisiaj mój pierwszy wpis i inspiracja na Agateriowym blogu. Zakochana jestem w tematyce magii, więc ta pierwsza praca musiała być właśnie w takim stylu. Chciałam Wam pokazać, jak za pomocą kilku dodatków, można zmienić świecznik hdf. 

Today is my first post and inspiration on Agateria's blog. I'm in love with the subject of any magic, so this first work had to be in this style. I wanted to show you how with a few additions you can change the hdf candlestick.


Po złożeniu bazy świecznika, pomalowałam go fioletowymi farbami akrylowymi, dodając trochę czarnego koloru, aby zrobić cienie. Na samym końcu użyłam złotych wosków w dwóch odcieniach. 

After assembling the base of the candlestick, I painted it with purple acrylic paints, added some black color to make the shadows. At the end, I used gold waxes in two shades.


Na górę i dół przykleiłam czarną koronkę, więc aby nie ryzykować pożaru, wystarczy zamontować świeczkę na baterię. 
I used a glued on a black crown to put it on candlestick top, so in order not to risk a fire, it is enough to install a candle with battery.






Użyłam:
I used:







4 komentarze:

  1. Niesamowity debiut! Twoje magiczne prace zawsze są fantastyczne - boski świecznik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzyc taki swiecznik to prawdziwa magia,fantastycznie oddaje mroczne i magiczne klimaty:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...