czwartek, 20 maja 2021

Gramofon

 Witajcie kochani, 

ten projekt już od dawna siedział w mojej głowie, jego wykonanie było nie lada wyzwaniem ale cieszę się, że w końcu udało mi się go zrealizować. Długo szukałam czegoś co może być podstawą mojego gramofonu, baza organizatora szufladki hdf okazała się być idealna. 

Hello,
this project has been in my head for a long time, its execution was quite a challenge, but I am glad that I finally managed to implement it. I was looking for a long time for something that could be the basis of my turntable, the base of the HDF drawer organizer turned out to be perfect.




Szufladkę pomalowałam czarnym gesso a następnie odbiłam stempel i pokrywam go czarnym pudrem do embossingu. Kolejnym krokiem było odbicie za pomocą pasty strukturalnej maski oraz pomalowanie całości platynową farbą oraz złotym woskiem. 

I painted the drawer with black gesso and then I made the stamp and cover it with black embossing powder. The next step was to reflect the mask with a structural paste and paint it with platinum paint and gold wax.







Największym wyzwaniem było tu zaprojektowanie i sklejenie tuby, które zajęło chyba najwięcej czasu.  Wykonałam ją z papieru kraftowego. 

The biggest challenge here was designing and gluing the tube, which probably took the longest time. I made it of kraft paper.




Gramofon był urodzinowym prezentem dla taty dlatego kropką nad i została wyembossowana na czarno tekturka z napisem "kochanemu tacie". 

The turntable was a birthday present for my dad, so important detail was a black embossed cardboard with the inscription "kochanemu tacie"(dear dad).





Jak widzicie organizery Agaterii są nie tylko praktyczne ale mogą stać się również piękną i oryginalną ozdobą .

As you can see, Agateria organizers are not only practical but can also become a beautiful and original decoration.


 
 









Życzę Wam miłego dnia !
I wish you a nice day!

Marta, Papierowe Agrafki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...