sobota, 1 maja 2021

UCHWYCONA CHWILA

 Witajcie!

Mamy weekend majowy, słońca jak na lekarstwo, dlatego też postanowiłam przemycić nieco ciepłego blasku w pracy, layout'cie w ciepłych brązach, beżach, z dodatkiem mieniącego się złota, a wszystko to przełamane turkusem.



Tradycyjnie nie mogło zabraknąć szablonów, tym razem sięgnęłam po nowości z Happy Scrap:

- maska SPĘKANIA DROBNE

- oraz maska LABIRYNT


Do nałożenia wzorów wykorzystałam pastę modelującą- jest tak gęsta, że nawet najbardziej filigranowe wzory super się nanosi, bez podciekania, bez niemiłych niespodzianek.


Po wysuszeniu pasty przyszedł czas na kolor- postawiłam na turkus, gdyż idealnie współgra z brązem i złotem.

Kompozycja to tekturki:

- RAMKA OWALNA 11

- oraz WIANEK 1, który po prostu porozcinałam ;)

Tekturki pomalowałam tą samą farbką co tło, i gdzieniegdzie naniosłam płatki złota- brakowało mi tego efektu w pracach ;)

Nie mogło zabraknąć też embossowanych na kalce białym pudrem i tuszem do embossingu listkowych stempelków z zestawu roślin nr 3

Delikatne stemplowania pismem ozdobnym przy pomocy białego tuszu uzupełniły kompozycję. 

Całość prezentuje się tak:












W pracy wykorzystałam:











Pozdrawiam,
Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...