piątek, 13 sierpnia 2021

Ahoj przygodo

 Hej, dziś mam dla Was dekoracyjny ster na bazie hdf w morskim klimacie.

Hey, today Ihave a marine style decorative hdf rudder for you.



Bazę pokryłam czarnym oraz białym gesso, nastepnie przeszlifowałam papierem ściernym. Stempel kotwic wykonałam nierównomiernie za pomocą białego pudru do embossingu oraz naniosłam tusze w odcieniach niebieskiego i zielonego.


I covered the base with black and white gesso, then sanded it with sandpaper. I made the anchor stamp uneventy using white embossing powder and applied the ink in shades of blue and green.




Kompozycję zbudowałam za pomocą sznura, wycinanek papierowych oraz tekturowych, pofarbowanej gazy.

I built the composition with a cord, paper and cardboard cutouts, and dyed gauze.










Produkty

  
  

Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...