środa, 11 sierpnia 2021

Skrzynia pełna skarbów

Cześć!
Lato w pełni, a wiele małych i dużych podróży jeszcze przed nami.
Dziś chciałam Wam pokazać, jak wykonałam skrzyneczkę na wakacyjne skarby dla mojego synka.

Hello!
Summer is in full swing and many journeys, small and large, are still ahead of us.
Today I wanted to show you how I made a box for holiday treasures for my son.




Małą drewniana skrzyneczkę pomalowałam w pierwszej kolejności białym gesso, aby zabezpieczyć ja przed wilgocią i ułatwić rozprowadzanie farb.

First of all, I painted a small wooden box with white gesso to protect it from moisture and facilitate the distribution of paints.


Następnie pomalowałam ją farbami akrylowymi w morskich kolorach.

Then I painted it with acrylic paints in marine colors.


Gdy tło było już suche przystąpiłam do tworzenia tła kompozycji. Tekstury dodałam przy pomocy pasty strukturalnej, masek oraz kamyczków.

When everything was dry, I started to create the background of the composition. I added textures with the use of structural paste, stencils and different pebbles.




Morze już miałam, ale jakieś takie puste. Potrzebowało tekturowych mieszkańców.
W zatopionym słoju zadomowiła się zatem barwna ośmiornica, w odwiedziny wpadły rybki, a wszystkiemu z góry przyglądał się pan krabik.
Teraz pozostało tylko znaleźć skarby :)

The sea was ready, but somehow so empty. It needed cardboard inhabitants.
Thus, a colorful octopus settled in the sunken jar, fishes came to visit, and the crab looked at everything from above.
Now all that's left to do is find the treasures :)








Użyłam / I used:


Miłego dnia!
Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...