poniedziałek, 30 sierpnia 2021

Męska kartka urodzinowa

 Cześć kochani,

dla większości osób męskie projekty stanowią wyzwanie. Ja również mam z nimi zwykle problem, jednak ostatnio przekonałam się, że wcale nie są one takie trudne... a to za sprawą kilku agateriowych produktów. 

Hi loves,

for most people, men's designs are a challenge. I also usually have a problem with them, but recently I found out that they are not difficult ... and this is due to several AgateriaCraft products.


Do swojego projektu wykorzystałam papiery scrapowe w pięknych kolorach i męskich wzorach. Postanowiłam je jednak wzbogacić za pomocą kilku wzorów odbitych przy pomocy masek, embossingu oraz stempli. Użycie tych kilku produktów sprawiło, że projekt nabrał głębszego wyrazu. A mimo prostej kompozycji, kartka prezentuje się bogato.

For my project, I used scrap papers in beautiful colors and male patterns. However, I decided to enrich them with a few patterns imprinted with masks, embossing and stamps. The use of these few products gave the design a deeper expression. Though the simple composition, the card looks rich.






Jeśli chcecie poznać szczegóły powstawania kartki zapraszam Was na nasz kanał na YT, przekonacie się, że wykonanie ciekawej, męskiej pracy wcale nie jest takie trudne :)

If you want to know the details of creating a card, I invite you to our  YT channel, you will find out that doing an interesting, male project is not that difficult :)


Prodkty:

  


Pozdrawiam
Marta
Papierowe Agrafki








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...