sobota, 7 sierpnia 2021

Morska przygoda- blejtram

 Witajcie,

Połowa wakacji już za nami, a to oznacza, że sezon urlopowy w pełni. Morskim wojażom nie ma końca.


Tak też zapraszam Was na blejtram mixed mediowy z użyciem nie tylko masek ale też shakera.


Płótno było już zagessowane, więc ten etap pominęłam w pracy.

Przy pomocy pasty modelującej naniosłam wzory z maski kotwice i maska marine. Oczywiście kompozycja przykryła wręcz całkowicie jeden wzór.

Następnie użyłam gazy i sizalu aby dodać więcej przestrzenności w projekcie.

Tym razem wykorzystałam do LO 2 zdjęcia, w pozycji poziomej (płótno jest w pozycji pionowej) aby wizualnie rozszerzyć obszar tła.

Przyszedł czas na ozdabianie. I tu sięgnęłam po jedną z nowości- shaker koło sterowe. Początkowo miałam inną koncepcję wykorzystania ów shakera, ale ostatecznie trafił do stricte mixed mediowej pracy- czyli tak jak lubię. 

W arkuszu znajdują się też dodatkowe elementy, które również wykorzystałam w pracy. 

P.S. to mój pierwszy profesjonalny shaker ;) 

Zapraszam do galerii:













W pracy użyłam:





Pozdrawiam,
Wiola









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...