sobota, 21 sierpnia 2021

Słoneczny layout

 Witajcie,

Dziś na zakończenie lata przygotowałam bardzo słoneczny layout.



Jest pełen intensywnych i kontrastowych kolorów, bogaty w teksturze i dodatkach. 

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie sięgnęła po maski... i to co najmniej 2 wzory:

- maska romby

- maska plaster miodu

Idealna do naniesienia tekstury przez szablon jest pasta modelująca .

 Nie podcieka pod maskę, jej konsystencja jest na tyle zwarta, że można bez większej wprawy i doświadczenia z nią pracować, a i tak będziemy mieć gwarancję na idealnie odbity wzór.

***

Po wysuszeniu tekstury zaczęłam nanosić kolor. Postawiłam na słoneczny  odcień żółci, która kojarzy mi się z gorącym słońcem, żółtymi kwiatami (mniszek, rumianek, żonkil, wrotycz, kaczeńce czy słonecznik) ale też z miodem, pszczółkami...stąd też w teksturze jak i w dodatkach nie mogło zabraknąć motywu plastra miodu.

Energetyczną żółć podbiłam pięknym odcieniem niebieskiego.... idealnie współgrają ze sobą te kolory.... niczym słońce z bezchmurnym niebem, kaczeńce na tafli wody, ogrodowe żółte tulipany z niebieskimi basenami, plasterek cytryny w niebieskim drinku ;)ach... rozmarzyć się można...

***

Kompozycja sama się budowała... bazą było cudowne vintage zdjęcie z dziewczyną z wiankiem we włosach...kilka skrawków papieru w żółto- białe i czarno - białe wzorki geometryczne oraz słoneczna tekturka rozetka zbudowały kolejną warstwę.

Na tak przygotowanym podłożu mogłam już skupić się na budowaniu kompozycji roślinnej- kwiaty papierowe, 3d i płaskie, listki w odważnym niebieskim kolorze, i dla lekkości oczywiście dodałam moje ulubione listki z zestawu 2 i zestawu 3 oraz liść gałązka zembossowane na kalce przy pomocy białego pudru do embossingu

A właśnie!!! Dobra wiadomość!!! są już uzupełnione pudry w sklepie Agateria Craft!!! 

Na koniec stemplowania przy pomocy stempla tło z Happy Scrap, mnóstwo brokatów o różnych wielkościach w kolorach żółtym i niebieskim.... oraz.... jak się dokładnie przyjrzycie to też znajdziecie metale (listki i button).

Zapraszam do galerii:



















W pracy użyłam:














Pozdrawiam,

Wiola


*** ZAPROSZENIE***

A tymczasem już dziś zapraszam Was na urodziny Agaterii w czwartek 26 sierpnia ;) będzie dużo live'ów na FB, niespodzianek, nagród, zabaw blog/IG/FB, i ogólnie bardzo atrakcyjny dzień . Koniecznie bądźcie tego dnia z nami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...