poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Album - Eliksir miłości

 



Hej Kochani!

Zainspirowana pięknymi, ślubnymi, romantycznymi papierami postanowiłam wykonać ślubny album, w dość nietypowej formie. Do projektu użyłam Agateriowej hdfki - "butelka z morza". Niby dość wakacyjny motyw, ale trochę wyobraźni i można taki produkt użyć do czegoś zupełnie innego :)

Hello!
Inspired by beautiful, wedding, romantic papers, I decided to make a wedding album in a rather unusual form. For the project I used Agateria HDF base - "a bottle from the sea". Quite a holiday theme, but a bit of imagination and you can use such a product for something completely different :)


Na przedniej stronie albumu użyłam pierwszej części butelkowej bazy, dorobiłam do tego shaker z przeźroczystymi mikrokulkami.
On the front side of the album, I used the first part of the bottle base and added a shaker with transparent microspheres.


Na całość nałożyłam białą farbę, przeźroczyste spękania i pobawiłam się niebiesko-kremowo-zielono-różowymi proszkami, na sam koniec nałożyłam srebrny wosk.
I applied white paint on the whole, transparent cracks and played with blue-cream-green-pink powders, at the very end I applied silver wax.










Użyłam:
I used:




Jak Wam się podoba taki album ślubny?
How do you like such a wedding album?

Pozdrawiam,
Cheers,
Marta EviPassjonatka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...