sobota, 11 grudnia 2021

Jelonek w czerwieni

Witajcie,

Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę doczekać się świąt.

Powstają więc cały czas nowe dekoracje.

Dziś bardzo typowo jak na mnie, LO ;) warstwowy, pełen dodatków, struktur, bardzo przestrzenny. Jest też trochę mediów, ale głównym elementem ozdobnym są papierowe elementy i embossowane tekturki.


Do wykonania pracy wykorzystałam podobrazie w formacie 25x25cm.

Tło zbudowałam na paskach papieru scrapowego, na który następnie naniosłam pastę modelującą przez maskę narożniki zimowe.

Na tak przygotowane tło zaczęłam doklejać główne elementy kompozycji- okno, jelonka, kwiaty, szyszki, embossowane białym pudrem na kalce stempel listki ostrokrzewu oraz tekturki z zestawu PADA ŚNIEG i tekturka wianek ostrokrzew.


Całość oszroniłam brokatem i pochlapałam białym gesso.


A u Was już wszystkie dekoracje gotowe? czy jeszcze tworzycie?












W pracy użyłam:







Pozdrawiam,

Wiola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...