sobota, 18 grudnia 2021

Latarenka Vintage

 Witajcie,

To już moja ostatnia dekoracja świąteczna w tym roku. 

Czas pochować media i skupić się na wypiekach i innym kulinarnym rękodziele ;)

Jak wiecie Agateria wypuściła w tym roku kolejny model latarenki.

Mam obie, obie są cudowne.

Pierwszy model mam w kolorystyce iście świątecznej, gdyż w kolorach czerwieni i złota, z bogata kompozycją z szuszków, poisencji, i innych naturalnych dodatków.

Drugi model, tegoroczny jest zupełnie inny- nieco nadszarpnięty "zębem" czasu ;) Dominuje kolor biały, ale nie taki śnieżnobiały... jak przyjrzycie się dokładnie, to zauważycie spękaną farbę...

Ten efekt idealnie wpasował się w styl tegorocznej LATARENKI SZEŚCIOKĄTNEJ HDF - jest pełna delikatnych ażurów, szprosów, detali.

Szybki są z grubej folii, pokryte "Szronem" oraz dodatkowo na okienkach bez szprosów naniosłam pastę modelującą przez szablon ZWISAJĄCY OSTROKRZEW. Mokry wzór posypałam drobniutkim brokatem.

Zależało mi tym razem na matowości projektu- tak, zupełnie jak nie u mnie ;) gdzie brokat wylewa się zewsząd;)

Tym razem błysku tu jak na lekarstwo.

A co z dekoracją przestrzenną? hihihihi ;) Tym razem postawiłam na minimalizm oraz uniwersalność. Latarenka może być w wersji "saute" jak i z delikatnym wianuszkiem z embossowanymi listkami ostrokrzewu na kalce białym pudrem czy przystrojona świeżymi świerkowymi gałązkami, przewiązane sznurkiem jutowym z dodatkiem czerwonych jagódek....

Ogranicza nas tylko wyobraźnia. Ja w tym roku dekoracje mam w postarzanej bieli z dodatkiem naturalnych gałązek igliwia.

Zapraszam do galerii.






















W pracy użyłam:






Pozdrawiam,
Wiola






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...