piątek, 3 grudnia 2021

Świąteczny prezencik

 

Witajcie! 

Czy czujecie już ten magiczny, świąteczny klimat? Ja zdecydowanie tak! Z utęsknieniem czekam na śnieg i ten świąteczny czas przygotowań. A dzisiaj prezentuję moją pierwszą zimową pracę.

Hello!
Do you already feel this magical Christmas atmosphere? I definitely do! I look forward to snow and this festive preparation time. And today I present my first winter job.


Agateriową bazę - ramkę ozdobiłam papierem ryżowym i imitacją lodu/ śniegu. Do tego trochę farby akrylowej i brokatu, zrobiło super efekt.
Agateria base - I decorated the frame with rice paper and imitation of ice / snow. In addition, a little acrylic paint and glitter made a great effect.


Jako dodatkowe elementy ozdobne użyłam kwiaty z foamiranu, oraz perełki, gałązki, a wszystko to w tekturce - płotku również od Agateri..
As additional decorative elements, I used foamiran flowers, pearls, twigs, all in a cardboard - a picket fence also from Agateri ..



Jak Wam się podoba taka forma prezentu dla bliskiej osoby?
How do you like this form of a gift for a loved one?

Użyłam:
I used:







Pozdrawiam,
Cheers,
Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...