środa, 1 grudnia 2021

Świąteczne kartki vintage

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Świąteczne kartkowanie wkracza w ostatnią fazę :-)) Dzisiaj przynoszę Wam kartki w moim ulubionym stylu vintage shabby chic:

The last phase of Christmas cardmaking ;-)) Today I bring you two cards in my favourite vintage shabby chic style:

Na pierwszej kartce w tle naniosłam wzór ozdobnego narożnika z maski, a tag ze św. Mikołajem ozdobiłam kompozycją ze stemplem - bombką, który embossowałam złotym pudrem i "pokolorowałam" brokatami.

In the first card I applied a corner ornament with a stencil and decorated the Santa Claus tag with the bauble stamp that I embossed with gold ep and "coloured" with glitters:




Do drugiej kartki również wykorzystałam wzór z maski: tym razem białą pastą naniosłam wzór gałązek sosny, który równie dobrze sprawuje się jako mróz na szybie ;-) I tutaj też użyłam embossowanego stempla z bombką, ale tym razem pozostawiłam ją białą, a listki pokolorowałam metalicznymi akrylówkami. Stempel z napisem embossowałam białym pudrem.

I also used the stencil for the other card: this time I applied with white paste the pine branches pattern that I think makes a really nice window glass frost ;-) I also used the embossed bauble stamp, only this time I left it white and coloured the leaves with metallic acrylic paints. I also embossed the sentiment stamp with white ep.



A oto lista produktów, jakie znajdziecie w Agateriowym sklepie:

Here's the list of Agateria products from the store:







A jak tam Wasze kartkowanie? 

How's your cardmaking going?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...