wtorek, 28 grudnia 2021

Kartka dla dziadka

 Witajcie, święta już za nami, czas więc zacząć myśleć o kolejnych nadchodzących ważnych wydarzeniach - dniach babci i dziadka. Na ostatnim livie pokazałam Wam swój pomysł na kartkę dla babci ( możecie go zobaczyć na profilu FB Agateria Craft), dziś przychodzę do Was z kartką dla dziadka.

Hello, Christmas is behind us, so it's time to start thinking about the next important events to come - the days of grandma and grandpa. On the last live I showed you my idea for a card for grandma (you can see it on the FB Agateria Craft profile), today I come to you with a card for grandpa.



Męskie projekty często stanowią problem. Nie są one jednak tak skomplikowane jak się wydają. W takich projektach istotne są warstwy. Dzięki którym nawet prosta kartka będzie wyglądać na bogatą. 

Men's designs are often a problem. However, they are not as complicated as they seem. In such projects, layers are important. Thanks to which even a simple card will look rich.

I tak podstawą mojego dzisiejszego projektu są warstwy. Papier scrapowy układałam naprzemiennie z papierem kraftowym. Aby uzyskać głębię, brzegi każdej warstwy potuszowałam brązowym tuszem. Sprawiło to również, że projekt zyskał efekt stylu vintage.

And so the basis of my project today is layers. I arranged scrap paper alternately with kraft paper. For depth, I touched the edges of each layer with brown ink. It also gave the design a vintage look.




Pomiędzy dwie ostatnie warstwy ułożyłam fragment tekturki szachownicy embossowanej na niebiesko. Tekturki te również stworzyły kolejną warstwę. Papiery, którch używałam do wykonania tego projektu zawierają motyw szachowy, dlatego idealnie wpisały się tu również tekturki z figurami szchowymi. Z zestawu wybrałam dwie figury i wkomponowałam je w grafikę, uprzednio tuszując nierównomiernie na brązowo. Teturki figur szachowych przykleiłam na dystansach, tworząc kolejne warstwy.

Between the last two layers I put a piece of cardboard of a blue embossed checkerboard. These boards also created another layer. The papers that I used for this project contain a chess motif, so the cardboard with checkered figures also fits perfectly here. I chose two figures from the set and incorporated them into the graphics, previously covering them up unevenly in brown. I glued the chess pieces on the distances, creating successive layers.







Napis wykonałam na papierze scrapowym za pomocą stempla embossowanego pudrem w kolorze jeansowym. Następnie umieściłam go na dystansach tworząc kolejną ostatnią warstwę kompozycji.

I made the inscription on scrap paper with a stamp embossed with denim powder. Then I placed it at distances to create the next last layer of the composition.




W projekcie użyłam:


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...