niedziela, 12 grudnia 2021

Kartka DL z shakerem

 Cześć!

U mnie za oknem w końcu śnieg, więc z odpowiednim nastrojem mogę usiąść do zimowych prac.

Postanowiłam, że na mojej kartce też zagości śnieg. Dlatego stworzyłam kartkę z shakerem. Umieściłam w nim malutkie cekiny i brokat. Wykorzystałam tekturkową ramkę do shakerów. A na shakerze umieściłam wyembosowany na biało napisa "Pada śnieg" i śnieżynki. 

Jeśli chcecie zobaczyć jak zrobić taką kartkę to zapraszam na TUTORIAL

Hi!

It is snowing outside my window, so with the right mood I can sit down to work in the winter.

I decided that there would also be snow on my card. That's why I created a card with a shaker. 
I put tiny sequins and glitter in it. I used a cardboard shaker frame. 
And on the shaker I put the words "It's snowing" and snowflakes in white.

If you want to see how to make such a card, please see the TUTORIAL








Użyłam / I used



Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...