piątek, 25 lutego 2022

Ludzkość musi położyć kres wojnie, bo inaczej wojna położy kres ludzkości.

 Witajcie,

Dzisiaj miała ukazać się moja druga inspiracja bożonarodzeniowa (dzisiaj wypada moja trzecia inspiracja w miesiącu), ale w świetle ostatnich wydarzeń - napadu Rosji na Ukrainę w dniu wczorajszym - musiałam dać upust emocjom, które mną targają. Dzisiejszej nocy zrobiłam wpis do art journal'a. 

Wybaczcie, ale nie będę opisywała, jakich produktów użyłam, zbyt wiele nerwów, obawy i złych emocji we mnie siedzi. Pokażę na końcu jedynie ich zdjęcia.

Mój stan dobrze opisuje cytat użyty w pracy "Ludzkość musi położyć kres wojnie, bo inaczej wojna położy kres ludzkości." John Fitzgerald Kennedy.









 















Jola Jachowicz






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...