piątek, 18 lutego 2022

Wszystkiego misiowego

Witajcie

Hello


Dziś szybka kartka z rodzaju clean&simple. Wykonałam ją przy użyciu stempla Miś z kwiatkiem, który pokolorowałam markerami. Kartkę taką możecie przygotować bardzo szybko, czy to używając markerów, czy kredek. Moja powstała w niecałą godzinę i wczorajszego wieczora została wręczona z okazji 8 urodzin ;-)

Today, a quick clean & simple card. I made it using the stamp "Miś z kwiatkiem", which I colored with markers. You can prepare such a card very quickly, using markers or crayons. Mine was created in less than an hour and yesterday evening it was given to an eight-year-old boy.





Tłem kartki są papiery scrapowe - zależało mi na takich, które były w kolorach żółtych, zielonych i niebieskich.

The background of the card is scrap papers - I wanted those in yellow, green and blue.

Pokolorowanego misia wycięłam, podkleiłam kostkami. Zanim przykleiłam go na kartkę zrobiłam chlapania Distressami.

I cut out the colored teddy bear and stuck it with cubes. Before I put it on a piece of paper, I made a splash with Distress.







Kartkę ozdobiłam dodatkowo cekinami oraz napisem - specjalnie nie nakleiłam go prosto ;-). Kartka gotowa :-)

I additionally decorated the card with sequins and an inscription - I did not stick it straight ;-). The card is ready :-)







Do zrobienia kartki użyłam stempla:

I used:


Pozdrawiam
Ania Papierowaprzygoda 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...