poniedziałek, 7 lutego 2022

Niebieskie magnolie

 Witajcie,

dziś przychodzę do Was z monochromatycznym projektem kartki. Tym razem postawiłam na własnoręcznie wykonane tło. A deszczowa pogoda za oknem zainspirowała do wykorzystania odcieni niebieskiego.

Hello,

today I come to you with a monochrome card design. This time I focused on a background made by myself. And the rainy weather outside the window inspired the use of shades of blue.



Pierwsza warstwa kartki to papier scrapowy w odcieniach niebieskiego o dosyć gładkim wzorze. Warstwa wierzchnia to papier akwarelowy, który najpierw pokryłam tuszem do embossingu oczywiście przy użyciu maski, a następnie pokryłam jeansowym pudrem. Następnie tło pokolorowałam niebieską farbą akrylową, tworząc cieniowane tło. 

The first layer of the sheet is scrap paper in shades of blue with a fairly smooth pattern. The top layer is watercolor paper, which I first covered with embossing ink, of course, using a mask, and then covered with denim powder. Then I colored the background with blue acrylic paint, creating a shaded background.



Aby nadać jeszcze więcej wyrazistości i niepowtarzalności po wyschnięciu papieru dodałam kilka stempli z nutami odbitych niebieskim tuszem. Z papieru scrapowego przycięłam dość wąski pasek , który stanowi bazę dalszej kompozycji. Wszystkie warstwy skleiłam ze sobą na dystansie, odzielając je dodatkowo kalką.

To give even more expressiveness and uniqueness, after drying the paper, I added a few stamps with notes printed with blue ink. I cut a rather narrow strip from scrap paper, which is the basis for further composition. I glued all the layers together at a distance, additionally separating them with carbon paper.


Na papierze akwarelowym odbiłam czarnym tuszem kilkukrotnie stemple z zestawu magnolii. Następnie za pomocą tuszy w kolorze niebieskiego i zieleni pokolorowałam je i wycięłam elementy. Z których następnie zbudowałam kompozycję dodając do niej sizal, sznurek oraz duże kwiaty magnolii. Stemplowane kwiaty umieszczałam w kompozycji warstwowo.

I have printed the stamps from a set of magnolias several times on watercolor paper with black ink. Then, with the help of blue and green inks, I colored them and cut out the elements. From which I then built a composition by adding sisal, string and large magnolia flowers. I placed the stamped flowers in layers.




Całość dopełnia niebieski napis odbity stemplem na fragmencie papieru scrapowego oraz delikatne chlapania w kolorze bieli i błękitu.

The whole is completed with a blue inscription stamped on a scrap paper fragment and delicate splashes in white and blue.




Użyte materiały


 


Pozdrawiam,
Marta
Papierowe Agrafki
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...