sobota, 26 lutego 2022

#nadzieja

 Witajcie,

Dzisiejszy post będzie krótki, aczkolwiek bardzo wymowny.

Oczywiście na moim LO nie mogło zabraknąć masek, mediów i stempli.

Ale potrzebowałam też przestrzeni... przestrzeni do wyrażenia tego co teraz siedzi w mej głowie i sercu.

Tym razem sięgnęłam po maskę ROMBY,  przez którą naniosłam pastę modelującą zmieszaną z niebeskim akrylem. Pasta Agateryjna świetnie łączy się z innymi mediami. Dzięki takiemu połączeniu uzyskałam kolorową pastę, w kolorze jaki chciałam. Warto sięgać po tego typu rozwiązania, gdyż projekt wtedy stanie się bardziej spójny.

Po wysuszeniu maski zaczęłam nanosić żółtą akrylówkę, któą cieniowałam brązowymi proszkami i czerwonym tuszem alkoholowym. O tak, dużo tu różnych mediów, ale też dużo różnych emocji kłębi się w mej głowie i sercu.

Na koniec użyłam ulubionego stempla PISMO OZDOBNE, który zawsze sprawdza się w projektach mixed mediowych.

Głównym motywem projektu są stare fotografie, mapa, a przede wszystkim hasła. To one w dzisiejszym projekcie grają główną rolę.... tak trochę nietypowo jak na layout. 

Nie bójmy się, w nas jest siła!













W pracy użyłam:









Pozdrawiam,
Wiola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...