wtorek, 22 marca 2022

Kurs na prostą kartkę Wielkanocną

 

Hej. Dziś mam dla Was podpowiedz jak zrobić kartkę wielkanocną

  1. Do wykonania kartki użyłam :



  1. Na białej kartce odbiłam stempel kurczaka, który pokolorowałam kredkami. Aby stał się on bardziej wyraźny to skorupki odbiłam sobie na papierze w kropeczki. Skorupki przykleiłam na dystans aby otrzymać efekt 3D.




  1. Tworząc tło do pracy wykorzystałam tusze oraz maski choinki. Posłużyła mi ona do stworzenie trawy



4. Jako element dekoracyjny można użyć stempelka z małymi jajeczkami .




5.Aby uatrakcyjnić tło kartki dorysowałam jeszcze chmurki, które pokryłam białym pudrem do embossingu.




A tak prezentuje się moja praca. Prawda, że prosta.

Życzę udanej zabawy

Pozdrawiam Mimi



w pracy użyłam








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...