środa, 23 marca 2022

Wiosenne kartki wielkanocne

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Dzisiaj ponownie przynoszę Wam kolejne kartki Wielkanocne, tym razem pełne kwiatów i w radosnych barwach wiosny:

Today I bring you some Easter cards again, this time filled with flowers and cheerful srping colours:


Pierwsza kartka jest w delikatnej zieleni, z białymi i złotymi akcentami, a kwiaty pojawiają się na całym tle, jak również w mini bukieciku:

The first card is in delicate green with white and gold accents, flowers featured in the whole backgrounf and in a mini cluster:

W centrum umieściłam przepiękną tekturkową ramkę z Wielkanocnym Barankiem, której detale podkreśliłam złotą akrylówką. Ramkę dodatkowo ozdobiłam mini kwiatuszkami i gałązkami z tekturki:

I put a beautiful chipboard frame with the Easter Lamb and accented its details with gold acrylic paint. I also decorated the frame with mini flowers and chipboard twigs:

Pod ramką umieściłam bannerek ze stemplowanym i embossowanym napisem:

Under the frame I placed a banner with a stamped and embossed sentiment:

W drugiej kartce dodałam nieco intensywniejszych akcentów kolorystycznych:

In the second card I added some more intensive colour accents:

W centrum znajduje się stemplowany i embosssowany cytat z pieśni Wielkanocnej, a pod panelem z cytatem umieściłam ażurowe pisanki z tekturki pokolorowane markerami:

I placed a stamped and embossed quotation from an Easter song in the centre, and under the panel I put filigree chipboard Easter eggs that I coloured with markers:

Bukiecik mini kwiatuszków uzupełniłam embossowanymi gałązkami bazi:

I completed mini flowers cluster with embossed chipboard catkin twigs:


A oto lista użytych produktów z Agateriowego sklepu:

Here's the list of products from the Agateria store I used:


 

 


 



Do zobaczenia wkrótce - mam dla Was więcej kartek :-)

See you soon - I have more cards for you :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...