wtorek, 15 marca 2022

Pierwsza Komunia

 Witajcie,

połowa marca to czas kiedy trzeba już zacząć przygotowania do nadchodzącego sezonu komunijnego. Dziś chciałabym Wam zaprezentować inspirację na delikatną pamiątkę z okazji pierwszej komunii. Moja kartka przeznaczona jest dla dziewczynki. Jednak po zmianie koloru tła, idealna będzie również jako pamiątka dla chłopca.

Hello,

mid-March is the time to start preparations for the upcoming communion season. Today I would like to present you an inspiration for a delicate souvenir on the occasion of First Communion. My card is intended for a girl. However, after changing the background color, it will also be perfect as a souvenir for the boy.



Tło oraz ramkę wykonałam z papierów scrapowych. Ramkę wykonałam z dwóch warstw, biała spodnia warstwa nie tylko odcięła od ciebie papiery scrapowe ale również wzmocniła ramkę. Ramkę zamocowałam na dystansie.

The background and the frame are made of scrap papers. I made the frame from two layers, the white bottom layer not only cut the scrap papers from you, but also strengthened the frame. I fixed the frame on a distance.


Głównym motywem na kartce jest dwuwarstwowa tekturka hostii z pięknym ornamentem. Tekturkę pokryłam białym pudrem do embossingu, który dodał elegancji i pięknie podkreślił delikatny grawer oraz ornamentowy wzór. Tekturkę umieściłam na papierowej serwetce.

The main motif on the card is a two-layer cardboard of the host with a beautiful ornament. I covered the cardboard with white embossing powder, which added elegance and beautifully emphasized the delicate engraving and ornamental pattern. I placed the cardboard on a paper napkin.


Obok tekturki ułożyłam delikatną kompozycję z elementów wyciętych z kolekcji oraz papierówych kwiatów. Kompozycję uzupełniłam odrobiną tekturkowych gałązek z jagódkami, które delikatnie zembossowałam przezroczystym pudrem.

Next to the cardboard, I arranged a delicate composition of elements cut from the collection and paper flowers. I complemented the composition with a bit of cardboard twigs with blueberries, which I gently embossed with transparent powder.




Na kartce brakuje jedynie napisu. Jest to jednak celowy zabieg, ponieważ zostanie ona niebawem spersonalizowana.

Only the inscription is missing on the page. However, this is a deliberate procedure as it will be personalized soon.


Mam nadzieję, że moja propozycja pamiątki komunijnej przypadnie Wam do gustu.

Poniżej lista użytych produktów:

I hope you will like my communion souvenir.

Below is a list of used products:


Pozdrawiam
Marta
Papierowe Agrafki










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...