sobota, 19 marca 2022

Wielkanoc

Witajcie,

Wielkanoc  coraz bliżej, a więc i czasu na tworzenie kartek coraz mniej.

Dziś mam propozycję kartki wielkanocnej w rozmiarze 15x15cm do koperty i wysyłki. 

Do jej stworzenia wykorzystałam craftową bazę, papier scrapowy w kolorze pięknego fioletu. Z racji użycia dość ciemnego papieru sięgnęłam po najnowszą maskę serwetkową i przy pomocy pasty modelującej naniosłam wzór na papier. Dzięki takiemu zabiegowi tło bardzo się rozjaśniło. Jeszcze mokra pastę posypałam brokatem. 

Po wysuszeniu wzoru zaczęłam budować kompozycję, której głównym motywem są jajka wielkanocne. Jedno jajko przyozdobiłam embossowaną białym pudrem na kalce koronką z zestawu 3. Prawda, że pięknie to wygląda?


Oczywiście nie mogło zabraknąć listków w świeżej wiosennej zieleni i żonkili. Zestawienie idealne.

Na koniec nastemplowałam na białym kartoniku napis RADOSNYCH ŚWIĄT.


A Wy? jakie kartki lubicie tworzyć na Wielkanoc?

Bardziej Chrześcijańskie czy jednak ze słodkimi kurczaczkami i króliczkami?













W pracy użyłam:












Pozdrawiam,
Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...