sobota, 26 marca 2022

Wiosenna kartka motywacyjna

 Witajcie,

Podczas ostatniego LIVE (tu macie LINK) stworzyłam wiosenny blejtram. Dziś natomiast chciałabym Wam pokazać, jak można stworzyć kartkę motywacyjną z wykorzystaniem embossowanych kwiatków.

Praca bardzo przyjemna, kwiaty z zestawu magnoliowego są tak cudowne, że tak właściwie nic więcej nie było potrzebne do stworzenia bogatej kompozycji.

Jeśli zaczynacie przygodę ze scrapbookingiem, nie macie jeszcze miliona dwustu niepotrzebnych przydasi ;) to nie martwcie się!!! Bez problemu stworzycie bogatą, niepowtarzalna kartkę.

Co Wam będzie potrzebne?

Papier na bazę ( u mnie papier wizytówkowy ecru w złote róże), coś na front ( tu również wykorzystałam papier wizytówkowy, biały w kratkę, maskę na tło ( ja użyłam maski bluszcz); jakiś tusz do odbicia wzoru przy pomocy gąbeczki/ szczoteczki.

Oczywiście zestaw stempli kwiatowych z listkami; stempelek z sentencją (opcjonalnie może być wydruk indywidualnie stworzonego napisu; ja natomiast wykorzystałam stempelek SENTENCJA i napis SPECJALNIE DLA CIEBIE); koronka bawełniania, lub opcjonalnie stempelek koronka i biały puder do embossingu; opcjonalnie nieco sizalu i półperełek/perełek.

Mając puder do embossingu możesz wykorzystać metodę akwarelową- stemplujesz i embossujesz białym/bezbarwnym pudrem do embossingu kwiaty i malujesz je akwarelką, pigmentem, co tam masz pod ręką. Równie dobrze nadadzą się promarkery jak też zwykłe kredki akwarelowe, które dostaniesz w każdym sklepie z artykułami szkolno-papierniczymi.

Listki możesz wykorzystać gotowe (ja do kartki użyłam gotowych listków z setów scrapowych), ale tez możesz wykonać tak jak ja podczas ostatniego live.

Jak widzisz, nie potrzebujesz papieru scrapowego, wykrojnikowych elementów, mnóstwa dodatków.

Mało tego, materiały, które posiadasz w domu śmiało możesz użyć zarówno do większych projektów mixed mediowych jak też do tradycyjnych prostych kartek.

Za to właśnie uwielbiam AGATERYJNE produkty- są mega uniwersalne i bardzo trwałe.

Zapraszam do galerii:










A tak prezentuje się wiosenny blejtram z ostatniego live w zestawieniu z kartką:














Do wykonania kartki użyłam:




Do wykonania blejtramu wykorzystałam dodatkowo:





Pozdrawiam wiosennie,
Wiola

























 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...