środa, 30 marca 2022

Wielkanoc w stylu eco

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Jako kolejną wielkanocną inspirację przynoszę Wam zestaw kartek w stylu eco:

As my next Easter inspiration I bring you a set of cards in an eco style:


Kartki są bardzo łatwe do wykonania: papier biały oraz we wzór płótna wycięłam z pomocą wykrojników w ozdobne brzegi (ale równie dobrze możecie to zrobić nożyczkami, a brzeg ozdobić np. koronką) i umieściłam na kraftowej bazie, w narożniku której nastemplowałam i embossowałam napis. Na "płóciennym" panelu dodałam kompozycję złożoną z pięknych, filigranowych pisanek z tekturki, mini kwiatuszków i piórek perliczki. I gotowe! :-) :

The cards are really easy to make: I die-cut a decorative border in linen-patterned and white paper (but you can as well cut it with scissors and finish the edge off with lace) and placed onto kraft card bases onto which I stamped and embossed the sentiment. Upon the "linen" panel I placed a cluster of beautiful filigree chipboard Easter eggs, mini flowers and Guinea fowl feathers. And voila! :-)




Kartki są warstwowe, przestrzenne, ale nadal bez problemu zmieszczą się w kopercie:

The cards are layered and diemnsional, but still easily go into an envelope: 


A oto produkty z Agateriowego sklepiku:

Here are the Agateria products I used:


 

I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you later!

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...