niedziela, 23 października 2022

Tag w zimowym klimacie

 Witajcie drodzy Czytelnicy.

W scrapbookingowym świecie Święta Bożego Narodzenia zaczynają się jesienią, ale przyznam, że mi nadal trochę trudno się do tego przekonać. Kiedy jednak w końcu otworzyłam swój karton z zimowo - świątecznymi przydasiami to...jakoś poszło ;)  Zapraszam na kolejną inspirację - tag w zimowym klimacie:

Tag okleiłam papierem scrapowym, na brzegach przy pomocy pasty modelującej odbiłam wzór maski "Śnieżynki", które posypałam brokatem. 

W centrum kompozycji znajduje się tekturowa zimowa rameczka - wianek oraz stempelek z motywem jelonka, który skradł moje serce i z pewnością pojawi się jeszcze na wielu moich pracach :) 

Dołożyłam ręcznie wykonane z foamiranu poinsecje, wykrojnikowe zimowe gałązki oraz dodałam pocięty na fragmenty dekor "Koronki zimowe", które nieco oszroniłam przy pomocy białej farby. 


Oto produkty, których użyłam w mojej pracy:  

 


                     

Można więc powiedzieć, że scrapowo rozpoczęłam już zimowy sezon ;) A na Waszych biurkach goszczą już zimowo - świąteczne klimaty? 

Pozdrawiam serdecznie

Ania - Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...