piątek, 14 października 2022

Świąteczne tagi.

 Dzień dobry Wszystkim. 

Moją dzisiejszą inspiracją są trzy świąteczne tagi. 

Do ich stworzenia z agateriowych produktów użyłam wycinanki:  GAŁĄZKA SOSNY oraz wycinankę ŚNIEŻYNKI KPL 2. 

Na metkowych bazach, które okleiłam papierami scrapowymi nastemplowałam czrnym tuszem kropki, które wykonałam stemplem ŚRODKI DO KWIATÓW 4 a które także naniosłam za pomocą embossingu na gorąco przy użyciu PUDRU DO EMBOSSINGU DO DETALI MIEDZIANYM.

Stempelek środków do kwiatów wykorzystałam wiec w dość nietypowy sposób- do stworzenia tła. 

Gałązki sosny potraktowałam ZLOTYM PUDREM DO EMBOSSINGU (do detali), natomiast śnieżynki BIALYM PUDREM DO EMBOSSINGU (do detali).  Obie wycinanki wkomponowałam w kompozycje stworzone z wyciętych elementów z wycinanki świątecznej Scrap 8.

Tagi opruszylam na koniec białym brokatem i zawieszki mogą już ozdobić bożonarodzeniowy prezent a nawet jak ktoś się uprze - choinkę.













Użyte produkty:








Serdecznie pozdrawiam, Jola Jachowicz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...