poniedziałek, 24 października 2022

Męska rzecz...

 Cześć, dziś poniedziałek więc zaczynamy nowy tydzień po męsku :) Wiem, że dla wielu z Was temat ten jest ciężki, dlatego chciałabym pokazać Wam jak w szybki sposób przy użyciu kilku Agateriowych produktów uzyskać ciekawą męską pracę. 


Pierwsza rzecz to dobór formy kartki, papierów i kolorów. W takich projektach idealnie sprawdzą się kraftowe, granatowe czy czarne bazy oraz papiery o stonowanej kolorystyce. Kolejna ważna, rzecz w męskich projektach to warstwy. Kartka sama w sobie może być prosta ale jeśli wykorzystam więcej warstw różnej wielkości i kształtów - np połączenie prostokątów i kwadratów różnej wielkości już sprawi że na kartce dużo się dzieje. Nasze warstwy układamy sobie pokolei na sucho ( bez klejenia) tak aby znaleźć przestrzenie, w których w których możemy dodać kolejne elementy ozdobne. 

I tak oto w tym momencie zaczyna się najlepsza zabawa :) Jak widzicie na główne tło kartki wybrałam dość jednolity wzór papieru. Pod spodem znalazł się papier turkusowy z delikatnym motywem szkiców technicznych. Ten sam turkusowy papier użyłam w kolejnych asymtrycznych warstwach w formie prostokątów. Aby urozmaić tło użyłam maski z wzorem rombów ( to jedna z moich ulubionych masek do męskich projektów) . Wzór ten w szybki sposób naniosłam na papier za pomocą czarnego tuszu w dwóch przeciwległych rogach. Romby powtórzyłam na paskach umieszczonych w kolejnych warstwach również w rogach tak aby znalazły się one ostatecznie w centralnej części kartki. Na głównej warstwie w pozostałych dwóch wolnych rogach odbiłam stempel okrągłych przeszyć i zembossowałam go czarnym pudrem.

Na tym etapie skleiłam kolejne warstwy używając oczywiście dystansów. Kolejnymi elementami, które idealnie sprawdzą się w tego typu projektach są tekturki. Tu postawiłam na tło szachownicy oraz szachy. Tekturkę tła rozcięłam na mniejsze kawałki dopasowując je tak aby wystawały spod pionowych pasków papieru. Przed przyklejeniem tekturowe tło zembossowałam również na czarno. Aby nie było tak ciemno tekturki figur szachowych zostawiłam naturalne. Dzięki temu są one również bardziej widoczne. Dodałam napis oraz kilka pasujących elementów wyciętych z kolekcji. 

W ten oto sposób powstała męska kartka dla szachisty :) 








W projekcie wykorzystałam:

  
 

Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...