niedziela, 9 października 2022

Zimowa pocztówka

 Cześć!

Chociaż za oknami zrobiła się piękna jesień to ja dzisiaj przychodzę z zimową pocztówką. Postanowiłam zrobić kartkę z kolorowanym stemplem. Na tło użyłam kształtu z wykrojnika przypominającego znaczek pocztowy.

Chciałam uzyskać efekt mroźnego, zimowego dnia. Dlatego tło podkolorowałam niebieskimi tuszami Distress Oxide. Następnie odbiłam płatki śniegu w górnej części kartki.

Głównym elementem jest postać dziewczyny. Pokolorowałam ją markerami alkoholowymi. Dodałam również na czapce i szaliku dziewczyny delikatny, drobny brokat. Dzięki temu karteczka skrzy się jak by padał na nią śnieg. 

Na sam koniec delikatnie pochlapałam kartkę złotą akwarelką.

Zapraszam na film z powstawania karteczki KLIK







Do wykonania kartki użyłam


Buziaki Kochani :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...