środa, 26 października 2022

Świąteczny wieniec z poinsettiami

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :-)

Jak mogliście się zorientować po tytule postu, zaczynam niniejszym sezon świąteczny :-) A że w październiku skupiam się głównie na stemplach, to i pierwsza świąteczna kartka w tym roku opiera się na stemplach:

As you can easily guess by the post title, I hereby begin the Christmas season :-) And since in October I focus on stamps, the first Christmas card this year is also based on stamps:


Najpierw na perłowy karton tła naniosłam wzór śnieżynek za pomocą maski i pasty modelującej. Następnie kilkukrotnie odbiłam, embossowałam, pokolorowałam i wycięłam motyw gwiazdy betlejemskiej z listkami i ułożyłam wycięte elementy w wieniec wokół napisu, który również embossowałam złotym pudrem:

Firstly, I applied a snowflakes pattern on the gold peal cadrstock of the background, using a stencil and modeling paste. Then I stamped, embossed, coloured and cut out images of a poinsettia with leaves a couple of time and arranged them into a wreath around a stamped sentiment that I also embossed with gold ep:




Chociaż kartka jest przestrzenna, to jednak bez przeszkód zmieści się w kopercie - a przecież kartki świąteczne głównie wysyła się pocztą ;-)) 

Though the card is dimensional, it still easily goes into an envelope - after all Christmas cards are mainly sent via post ;-))


 

A oto lista Agateriowych produktów, jakie wykorzystałam:

And here's the list of Agateria products I used:






I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia wkrótce!

That's all for today, see you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...