piątek, 9 czerwca 2023

Art journal - poszalejmy

 Cześć,

Tu Asia Szczurowska. W Agaterii niedawno pojawiły się nowości (przynajmniej w maju, gdy tworzyłam ten wpis to były nowości, kto wie, może jak ten post się opublikuje w czerwcu to już będą starocie:D) więc bez ustanku je używam. Zwłaszcza w inspiracjach dla Was:)


Pracę rozpoczęłam od tworzenia tła. Użyłam moich ulubionych magicznych produktów.




W tle użyłam stempli - kółek z zestawu z moimi maziajami, kratki oraz stempla z ręcznym pismem.


Nie zabrakło także nowych napisów.

Na koniec odbiłam stempel z zarysem postaci. Niestety mój art journal nie stał na równej powierzchni (zapomniałam usunąć gumkę) i dlatego stempel nie w pełni się odbił. Początkowo byłam zasmucona, ale ostatecznie sięgnęłam po biały mazak i dodałam kilka kresek. Dzięki temu nie zmarnowałam strony :)


Pod innym kątem farby jakie wybrałam wyglądają inaczej. Zobaczcie sami ;)


Pamiętajcie, by przed odbiciem stempla (zwłaszcza z taką dużą powierzchnią) o tym by kartka leżała ba równej powierzchni ;)

Mam dla Was video tutorial.


Użyłam:



 

Kreatywnego dnia,







 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...