wtorek, 6 czerwca 2023

Młodzieżowa kartka urodzinowa

 Hej, dziś przychodzę do Was z kolejną kartkową inspiracją. Tym razem jest to kartka dla chłopca, w klimacie młodzieżowym i dość uniwersalnej tematyce. 


Nie wiem jak Wam, ale mi zdarza się robić kartki dla nastolatków i szczerze muszę przyznać, że są one nie lada wyzwaniem. Dlatego dziś chcę Was przekonać, że z wykorzystaniem kilku Agateriowych produktów możecie wykonać szybką, ciekawą kartkę dla nastolatka. Bazą w moim projekcie jest papier kraftowy, a kolejne warstwy tła wykonałam na papierze akwarelowym, który ma ciekawą fakturę, co jest dodatkowym urozmaiceniem projektu. Pierwszą warstwę papieru akwarelowego potuszowałam tuszem w odcieniu morskiej zieleni. Kolejną nieco mniejszą warstwę podpiłam papierem kraftowym, a następnie potuszowałam delikatnie niebiesko szarym tuszem, na który następnie naniosłam wzór maski tym samym tuszem, którym pokolorowałam pierwszą warstwę. Aby było ciekawiej dodałam kilka stempli - kropi oraz kółka, z najnowszych zestawów stempli zaprojektowanych przez Asię. Stemple te są idealne do takich młodzieżowych projektów. Stempelki odbiłam na szaro i niebiesko. Asymetrycznie dodałam dwa paski tuszowane identycznie jak wcześniejsze warstwy na których umieściłam ostatnią warstwę papieru, przygotowaną w ten sam sposób jak wcześniejsze. Żeby dodać nieco wyrazistości i zamknąć kompozycje czarnym pisakiem dodałam przeszycia. Na wierzchu umieściłam wyciętą grafikę chłopca, napis, na którym również odbiłam stempel oraz dwie pokolorowane tekturki kleksów nawiązujące do kleksów widocznych na masce.










Produkty użyte w projekcie:

  
 


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...