niedziela, 11 czerwca 2023

 Mixmediowa butelka na wspomnienia.

Wakacyjne wspomnienia można zachować na wiele sposobów. Jednym z nich są piękne zdjęcia, taką właśnie oprawę wakacyjnych zdjęć dziś przygotowałam. Bazą jest hdf-ka w kształcie butelki i shaker-ATC, a reszta to już wyobraźnia .


Bazą, a zarazem początkiem projektu jest hdf-ka w kształcie butelki, wędrującej po morskich głębinach. Zyskała ona nowe kolory i faktury, a to za sprawą maski w kotwice i maski kora.



W projekcie użyłam tekturek morskich wodorostów i koralowców, pobarwiłam je na bajeczne kolory i ułożyłam w kompozycji.


Głównym elementem przyciągającym wzrok jest ramka na małe zdjęcia wykonana z bazy ATC w formie shakera. Dodałam jeszcze jedną warstwę tekturki i folię tworząc w ten sposób miejsce na zdjęcie oraz przeźroczysty shaker ze szklanymi kuleczkami w środku. Dzięki temu forma ta jest na tyle przeźroczysta, aby umieścić w niej zdjęcie.


Dekoracją shakera jest tekturka- napis w wakacyjnym klimacie, pomalowana na granatowo i pobielona, oraz żeglarska tkanina z czerwonym akcentem.
Tuż obok ramki umieściłam hdf-kę latarnię morską, w czerwonym kontrastowym kolorze, co wprowadza mocniejszy akcent do projektu.



Kompozycję wzbogacają morskie stempelki muszelek, pokolorowane w brązowej tonacji, muszelki zebrane na plaży i sznureczek podobny do liny okrętowej.



Po szczegóły zapraszam was na morską podróż na kanał YT.
Użyte materiały:
https://sklep.agateria.pl/pl/wakacje/2182-butelka-z-morza-5902557838608.html?search_query=butelka&results=6
https://sklep.agateria.pl/pl/maski-szablony/1367-maska-kwiatki-2-5902557861279.html
https://sklep.agateria.pl/pl/wakacje/2179-podwodny-swiat-5902557838387.html?search_query=morze&results=7



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...