wtorek, 27 czerwca 2023

Po męsku

 Hej, na ostatnim livie wspominałam Wam, że nowe stemple projektu Asi, idealnie pasują do męskich, młodzieżowych projektów. I właśnie taką tematykę pracy wzięłam na warsztat przygotowując dzisiejszą inspirację. Zobaczcie sami :)



W prawdzie papiery które wybrałam miały już delikatny wzór, ale przecież można dodać im nieco więcej pazura ;) I właśnie w tym momencie w ruch poszły maska romby, stempelki oraz tusze - granatowy, czarny i żółty. Wzory maski i stempli nakładałam asymetrycznie, nieco bałaganiarsko. Tak przygotowane warstwy umieściłam na dystansach. Kolejnym etapem pracy było dodatnie fragmentów tekturki, którą wcześniej potuszowałam na żółto oraz ułożenie warstwowej kompozycji z wyciętych elementów. Ostatnim etapem budowania kompozycji było dodanie napisu - wybrałam dość prosty wzór z zestawu  stempli. Na koniec zdecydowałam się narysować jeszcze dookoła każdej warstwy przeszycia za pomocą czarnego pisaka.










W projekcie wykorzystałam:

  
  



Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...